13 September 2005

Tuesday in Santiago.

Camino Real/Enoteca
tel 232-3381
on Cerro San Cristóbal

Take a taxi to go there. Why? because the restaurant is in a hill. You don't want to walk up there with nice clothes on.
This restaurant offers you amazing and magical views at night. It look like diamonds in a jewerly box.
Bamnina tried "sea bass in champagne sauce with fetuccini".
Unfortunately, it was difficult to take photos without flash, so no night views...
But the entrance of the restaurant looks like this...
By the way, there are no connections with CAMINO REAL HOTELs in Mexico.

PICT0202


半日をまたもやフライトアテンダントをしているマーチンのがーるふれんどと買い物と食事に費やしました。夜は4人でジムへ。私はBODY BLANCE(ヨガをとり入れたエクササイズ)とBODY PUMP(ウエィトをつかった筋トレ)をぶっ続けで2時間…。本当はBODY BALANCEだけで帰るつもりだったのですが、残りの3人に一緒に連れて行かれました…。
せっかく運動したけど、今日のレストランではまたもやお腹いっぱいに食べちゃいました。
このレストラン、サン クリストバルの丘にあるのですが夜景の美しさは素晴らしい!
まるで宝石箱をひっくり返したよう。デートには良いかもね。
ちなみに、「camino real」と言う名前ですが、メキシコのラグジュアリー・リゾートホテルの「CAMINO REAL HOTELS」とは関係ないそうです。

No comments: